خانما روش ختنه اگ حلقه نباشه چی میشه؟

۷ پاسخ

بخیه ختنه کردم برای پسرم خیلی خوب بود

فقط برا اولین ادرار گریه میکرد بعدش خوب بود بعد 8روز بخیه ها کلا آب شد

پسرت چند روزه خوب شد

میتونم بشورمش؟

من به روش بخیه کردم خیلی راحت بود

بخیه بهترین روش

پسرم و به روش بخیه ختنه کردم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نیکان 👼💙 مامان نیکان 👼💙 ۲ ماهگی