۵ پاسخ

چن هفته باید بریم؟؟؟

از 8 ساعت قبلش ناشتا
درکل تا اخرین ازمایش ناشتا باید بمونی
چندبار ازت خون میگیرن
بعد از اولی بهت پودر میدن بخوری
بالا نیاری بعد از یساعت خون میدی
به فاصله ی یکساعت ۳ یا ۴ بار ازت خون میگیرن

ی شربت بهت میدن بخوری
اونو حتما حتما با اب سرررد قاطی کن ک حالت بد نشه
فورا برو دراز بکش با کسی حرف نزن
چون بشینی و راه بری بالا میاری

من دوازده به بعدچیزی نخوردم الانم ازمایش دادم پودرروخوردم تایه ساعت دیگه برم ازمایش بدم باز

۸تا ۱٠ ساعت ناشتا

سوال های مرتبط

مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری