سلام مامان ها واس شیرم زیاد بشه چیکار کنم

۶ پاسخ

پودرشیرافزاعالیه

قرص لاکتاول بخور روزی دوبار
چای کمرنگ مایعات زیاد

مایعات و غذاهای آبکی
من خودم آب هویج خیلی خوب بود برام

چایی چایی چایی کاپوچینو 😂😂 . چیزای گرم . خرما . کنجد . شیره انگور و.. . لبنیات نخوری اصلا بچه کولیک میگیره

دلستر جو..یا اب جوهای بدون الکل

رازیانه.قرص شیرافزا.ابگوشت مایعات اب هویج

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۱۱ ماهگی
مامان مهوا💖💝💓 مامان مهوا💖💝💓 ۹ ماهگی
مامان ثنا مامان ثنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان عشق من مامان ویهان عشق من ۱۰ ماهگی
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان محمدرسول مامان محمدرسول ۱۰ ماهگی
مامان 🌹 رز مامان 🌹 رز ۴ ماهگی
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی