۸ پاسخ

من اصلا نمیتونم بخورم

تازه بخر پیش عطاریا خودشون میگیرن برات

من جیف میخوردم حساسیت دادم دیگ نمی‌خورم خیلی دوس دارم ولی رنگ آبی

فرمند

JIF.

من همیشه میرم جاهایی که همون موقع کره میگیرن جلو خودم
آدم خیالش راحت تره

من میرم از عطاری ها یا مغازهای معتبر ک جلوی خودم میریزن تو دستگاه بادوم رو میگیرم و خیلی هم خوبه شرکتی نیست که شکر قاطیش باشه

شیررضا مدل کرانچی بدون قند

سوال های مرتبط

مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلماه و نیلا مامان نیلماه و نیلا ۱۲ ماهگی