خانما فرنی رو چجوری درست میکردن یادم‌رفت🤭

۴ پاسخ

من طبق این میپزم عزیزم

تصویر

یه قاشق چای خوری ارد برنج و با اب ولرم قاطی کن یه کوچولو نبات بنداز
بذار رو گاز هم بزن به قوام که رسید برش دار بزار سرد بشه
با بیسکوییت
کدوحلوایی
پوره سیب
پوره گلابی
خرما
موز میتونی مخلوط کنی اگه دوست داشتی بهش بدی

اب و پودربرنج

آرد برنج یا نشاسته با شیر یا آب هم می‌زنین رو گاز اگ دوست داشتین ی تیکه نبات .ب قوام بیاد ...
اگ‌با آب بود ک شیر اضافه میکنیم اگه با شیرم ک هیچ

سوال های مرتبط

مامان کیارادودوقلوها مامان کیارادودوقلوها ۹ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان پریماه جان مامان پریماه جان ۱۲ ماهگی