هفته ۴ بتام ۱۸۰۰بود بنظرتون خوبه کسی تجربه داشته

۴ پاسخ

عالیه عزیزم

اره عالیه عزیز من با سه روز تاخیر 323 گف پایینه

اره خیلی خوبه

یعنی احتمال سقط کمه؟

سوال های مرتبط

مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته شانزدهم بارداری
مامان امیر 🩵🐣 مامان امیر 🩵🐣 ۱ ماهگی