کسی تو هفته ی من سرکلاژ شده؟ درد داره چجوریه؟

۶ پاسخ

من ۱۹ هفته انجام دادم درد نداشت

من ۱۸ هفته شدم نه نداره درد

من بارداری قبلیم انجام دادم با بیهوش بود و تا یک‌هفته استراحت مطلق بودم

بی حس میشی ن درد نداره

نه من ندارم خداروشکر

چرابایدسرکلاژبشی؟

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 مامان ۳قلوها🤱🤱🤱 ۱۱ ماهگی