خوردن تربچه در بارداری بده

۳ پاسخ

نفخ میاره عزیزم کم بخور

نه بد نیست اما کلا نفخ داره دیگه شاید یکم شکمت درد بگیره همین

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ساحل مامان ساحل ۶ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی
مامان پنبه مامان پنبه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۲ ماهگی
مامان تـــــرنــــم🩷 مامان تـــــرنــــم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد