چیکار کنم شیرم زیاد بشه دیروز زاییدم ۳۷هفته کمه شیرم؟؟،

۵ پاسخ

3 تا ازینها بخوری اینقدر شیر میکنی که نگو

تصویر

زایمانت چطور بود

قرص لاکتاول ،پودر گالاکتومید،اینارو میتونی از داروخانه بخری...اما یه محصولیم هست که شدیداً واسه افزایش شیر خوبه،من خودم از روز اول زایمان خوردم تا الان همش شیر داشتم،سرچ‌ کن آی بانو،محصولاتش و برات میاره،سرمام عالیه

ببخشید وزنش چقدبود؟؟؟

سزارین هستی؟

سوال های مرتبط

مامان محمّـــدصدرا مامان محمّـــدصدرا ۸ ماهگی