۳ پاسخ

عزیزم یه دوره است، یکم باید صبور باشی. حتی اینجور خوردنشون هم از کشفیاتشونه درست میشه. من برای اینکه اروم بشم فقط لذت میبرم از همه کارهاش. اگه میجوه گوشت را بپز بده که آبشو حداقل بخوره

دختر منم گاهی این کار را میکنه و من خیلی زورم میاد بخاطر اینکه غذاشو نخورده و ریخته بیرون ناراحت میشم

قبل.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلــــــآرا🎀 مامان دلــــــآرا🎀 ۱ سالگی
خانمایی ک شوهرای عصبی و دمدمی دارین.
چیکار میکنین وقتی عصبی هست و ی ریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــز داره غر میزنه ؟؟🥺🤌🤦🏻‍♀️
من تحمل میکنم ده دیقه اینا
بیشتر از ده دیقه منم کفری میشم خیلی سعی میکنم بخاطر دخترم تحمل کنم نگم چیزی ولی بیشتر از ده دیقه دیگه نمیتونم منم عصبی میشم
گاهی وقتا حتی از اینکه من اروم هستم و چیزی نمیگم هم عصبانی تر میشه😭🤦🏻‍♀️ و انقــــــــــــــــد غر میزنه تا منم از کوره در میرم
هی بهش میگم لطفا تمومش کن
بسه الان عصبی هستی بعدا حرف میزنیم
چشم الان کاری ک میگی رو انجام میدم
اصلا مهم نیس براش تا دعوا راه نندازه ول کن نیست
خسته شدم ولله 🤌🥺
دلم برا دخترم میسوزه طفلک انقد میترسه 🥺
چیکار کنم اروم بمونم ؟!
اون ک درست بشو نیست هربار میگه رو خودم کار میکنم
نمیتونه دست خودش نیست ذاتا عصبیه
چیکار کنم؟؟ چیکار میکنید؟؟!

.
.
.
بچه بچه بچه بچه بچه مولفیکس شیر خشک شیر مادر واکسن یکسالکی غذا مای بی چن سیسی شربت قطره استامینوفن پاراکید