خانوما من ضعف میکنم به قند ربطی داره؟ینی قندم میفته؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

منم مثل شمام چند هفتست قرص متفورمین میخورم البته پزشک به من گفت جفتمون تغذیه بالاست و اسید معدم هم زیادهواز وقتی پنتوپرازول میخورم خیلی بهترم‌ حتما با پزشکت مشورت کن الیته وقتی ضعم‌میکنم ی کم نون و ماست میخورم یا شیر

منم دارم خیلی نمیدونم از قنده از چیه خیلی بده غذام دوس ندارم☹️

منم هی ضعف دارم قندت ک بیوفته چشات سیاهی میره دستات میلرزه ی حالت بدیه

طبیعی عزیزم

احتمال داره یه چی شیرین بخور

اگه حالت سرگیجه بود ینی قندت افتاده

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری