کی برم برا آنومالی؟

۶ پاسخ

عزیزم اگه nt طبیعی و نرمال بود هفته ۱۸ برو اگه nt آزمایشش مشکوک بود حتما حتما هفته ۱۵ به بعد برو انومالس

۱۸ هفته دکتر به من گفت بیا

هفته ۱۸

18و چند روز

انومالی یا ان تی؟

دکتر بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان نیلسا مامان نیلسا هفته چهلم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان آیلین و ماهلین مامان آیلین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه  کوچولو🩷 مامان معجزه کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد