سلام به نظرتون نارگیل اشکال نداره بخورم

۴ پاسخ

پ من چرا هی میخورم 😐

من خوردم بخدا فشارم رفت رو پونزده
البته برا من اینجوری شد☹️

اره مثل حبه قند خرد کن خشک کن بزار یخچال هر وقت هوس کردی ی تیکه کوچک بخور

نخور هم گرمه هم گلودرد میاره. من هوس کردم قد دوتا حبه قند خوردم

سوال های مرتبط

مامان لیاناو سپهر مامان لیاناو سپهر هفته سی‌ام بارداری
مامان پندار مامان پندار هفته هفتم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌ودوم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری