سلام بچه هاارده شیره اشکال نداره بخورم؟؟؟

۵ پاسخ

گرمه عزیزم نخوری بهتره

گرم نخوری بهتره

من که میخورم خیلی هم دوس دارم

من ی پسر پنج ماهه دارم
الکی زدم حامله ک پیام های جدید برام بیاد
من دکترم اجازه نمیداد ارده شیره بخورم

میگن خیلی گرمه خوب نیس بازم بپرسید

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ❤💚💚❤m مامان ❤💚💚❤m هفته نهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد