خانوما.شیر خشک نان بهتره یا آپتامیل

۵ پاسخ

کسی هست اون کارو کرده باشه

خانما اگه به خود دکتر جدا پول بدم بگم هزینه بیمارستان خصوص ندارم منو سزارین بنویس مینویسه

من نان میدم نه یبوست داره پسرم
نه بالا میاره خداروشکر
وزن دهیش که عالیه
البته نان و اپتامیل جفتشون بهترین برندهستن باید ببینی کدوم برندبه بچت میفته عزیزم

آپتامیل پیدا نمیشه

اپتامیل

سوال های مرتبط

مامان نیارا مامان نیارا ۱۱ ماهگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان علی آقا😍🩵 مامان علی آقا😍🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان دیبا🎀💕 مامان دیبا🎀💕 ۷ ماهگی
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا🐣 مامان هدیه خدا🐣 ۲ ماهگی
مامان مرسانا و آوینا مامان مرسانا و آوینا ۱۰ ماهگی