کاپیچینو ظرر داره یه لیوان هوس کردم بخورم

۴ پاسخ

کافیئن داره میگن نخورن بهتره

یه لیوان کامل نخور چون خوب نیست خیلی کم بخور

من میخورم عزیزم، بخور لذت ببر هیچی نمیشه، من از دکترم راجع ب قهوه پرسیدم گفت دو فنجون اوکیه،کاپوچینو هم ک زیاد کافئین نداره

من یادمه خوردم افت فشار گرفتم حالم خیلی بد شد

سوال های مرتبط

مامان امیرارتا مامان امیرارتا ۸ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته چهلم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مارال مامان مارال هفته هفدهم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته چهاردهم بارداری