میخوام برم قهوه فوری بخورم ظرر داره

۴ پاسخ

هرنوع قهوه کافئین داره
ضرر داره نخوری بهتره

منم قهوه با شیر هوس کردم

نه تا روزی یدونه بی خطره اما هرروز نخوری بهتره بچه رشدش کم میشه

نه همین یکبارو بخور اگر هوس کردی .

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرارتا مامان امیرارتا ۸ ماهگی
مامان خاطره مامان خاطره هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
فری فری قصد بارداری
فری فری قصد بارداری
مامان محمد صالح 😍🫀 مامان محمد صالح 😍🫀 ۵ ماهگی