بنظرتون من امروز برم سونو رشد؟زود نیست؟

۸ پاسخ

دیرم شده برو دیگه😐😂

نه‌ برو منم دیروز رفتم

نه اصلا زود نیست برو عزیزم

اره برو

دکترم‌ سونو رشد رو بین هفته ۳۰تا ۳۲ نوشته برام

اره برو اگه وزنش کم باشه بتونی جلوگیری کنی🥲

۳۲ هفته و ۳ روز بود که رفتم طبق ان تی

آره خوبه برو

سوال های مرتبط

مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی