خانما اسم ژاکان چطوره؟ اسم کوردی هستش

۷ پاسخ

عالیه

قشنگه 🥰

اره خیلی مخصوصا تو سنندج و مریوان و ایلام

به نظرم خوب نیس

سلام اسم کردیه یعنی (صبور )اره منم این اسمو دوست دارم ...خودم کردم

بنظرم خوب نیست

خوبه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان فندق🩷 مامان فندق🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی
مامان گل دخترم مامان گل دخترم ۶ ماهگی
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی