خانما از این شربت کسی داده بچشو؟!

تصویر
۳ پاسخ

نه بچه بنظرم چهارماهه ک نمیدن اینو
ببرش دکتر

من پارسال برا سرفه دادم پسرم البته ۱۸ماهش بود

قطره پلارژین بگیر

سوال های مرتبط

مامان فرهادفندق مامان فرهادفندق ۵ ماهگی
مامان فرهادفندق مامان فرهادفندق ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱۵ ماهگی
مامان دیاکو💙آرکو💙 مامان دیاکو💙آرکو💙 ۳ سالگی
مامان رادمهرتیارا🥰🥰 مامان رادمهرتیارا🥰🥰 ۲ سالگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۸ ماهگی