خانما چیکار کنم سرماخوردگیم خوب بشه

۳ پاسخ

هویج پخته شغلم قرص استامینوفن آمپول بزنی بهتر میشی

قرقره کن زیاد .شلغم بخور ولی کم اوایل بارداری خوب نیس عسل م خوب نیس اوایل بارداری.استامینوفن ساده بخور فقط.سوپ بخور شیر نشاسته فرنی اینا خوبن عالین

شلغم بخور عزیزم ، آب جوش با آبلیمو و عسل

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان امید❤️ مامان امید❤️ هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی 💙💙 مامان تو دلی 💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری