۵ پاسخ

من با گوشت کوب له میکنم و روغن زیتون میزنم

عدس درشتا پوست داره
من قبلش خیس میکردم وبا دست پوستش جدا میکردم
عدس ریز بگیره اونا بهتره نیاز به پوست کردن نداره یا دال عدس بگیر

پوست مگه داره وقتی خوب پخت له کن بده دیگه جانم

دال عدس بده

پوست چیو

سوال های مرتبط

مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 مامان آرتین کوچولو🥹🩵😍 ۲ سالگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان دیاکو🩵 مامان دیاکو🩵 ۱۴ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی