بچها وزن بچه تو انومالی 206گرم خوبه؟

۷ پاسخ

عالیه عزیزم
خدا حفظش کنه

من ۱۷ هفته رفتم انومال ۲۳۷ گرم بود

خوبه الان وزنش مهم نیست ولی برای وزن گیریش ببین چی خوبه بخوری برا من ۲۴۱ بود

سلام عزیزم من رفتم گفت برام ۲۸۶گرمه گفت خیلی خوب وزن گرفته رشدکرده

چند هفته

آره خوبه

منم ای حدودا بود

سوال های مرتبط

مامان 🐥🥺😍 مامان 🐥🥺😍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامی🐣 مامان جوجو مامی🐣 ۷ ماهگی
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رستا💕 مامان رستا💕 ۳ ماهگی