انومالی وزن بچه ۲۱۸گرم خوبه؟

۷ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم ۲۱۴ گرم بود دکتر گف کمه

مال من ۲۰۰ بود

آره خوبه

۱۸ هفته چند روز بودی؟

من گفتن قند بارداری دارم لب مرزه امروز ناشتا گرفتم ۱۰۷بود خیلی میترسم

من گفتن خوبه انومالی رفتم ۱۸۵

اره عزیزم خوبه برای من ۱۸۵گرم بود

سوال های مرتبط

مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان جوجو مامی🐣 مامان جوجو مامی🐣 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان abkkf مامان abkkf هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلمان مامان ایلمان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیستم بارداری