۴ پاسخ

دارو بهش میدی؟

وای خیلی سخته هر دقیقه لباس عوض کن،وزن نگرفتن بچه اذیتهای که میشه یطرف حرفهای بقیه یطرف

۴ماه نبابا مگ تموم میشه ب این زودی
میگن ۴تا ۶ماهگی اوج رفلاکسه نمیدونم والا

چندماهشه مگه تموم نشده؟؟

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🧿❤️ مامان ایلیا 🧿❤️ ۱۳ ماهگی