خوردن پیتزا در بارذاری از بیرون ضرر داره

۸ پاسخ

نه عزیزم من یبار خوردم،نوشابه هم خیلی کم خوردم،انا فیت فود خونگی بیشتر میخورم

من تا حالا دوبار خوردم😁😁

من ک زیاد میخورم.بیشتر رست بیف یا مرغ و‌قارچ

منکه تا الان دو سه سری خوردم چون به خاطر ویار غذاهای خونگی نمیتونم بخورم باز پیتزارو میتونم تحمل کنم

نه اشکال نداره فقط از جای خوب بگیر که محتویاتش معلوم باشه با کیفیتم باشه

كلا فست فود ضرر داره ولي دير به دير هيچ اشكالي نداره

ن من خوردم

نه قربونت

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان کوهیار 💙 مامان کوهیار 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۰ ماهگی