دخترا
به رو چجوری مصرف میکنید؟
خیلی سفته

۱۰ پاسخ

تو غذا

میپزم هم عصارش رو میخورم هم خودشو

من که خام خام مثل سیب میخوردم 😐😁

من دم میکنم میخورم هروز سر پسرمم تا ۴ماهگی خوردم

دسرش رو درست میکنم

من مثه کمپوت درست میکنم

بهتره بپزید خامش زیاد جالب نیست
میتونید مربا باهاش درست کنید

من ک‌خیییلی میجو ام میتونی کمپوتش هم بکنی

من به رو پخته میخورم

باید زیاد بجوی که معده ات اذیت نشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥💙🤰 مامان جوجه🐥💙🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری