۹ پاسخ

وای خانوما همه شکمتون چقدر کوچیکه من چرا شکمم مث شکم های ۶ماهه هست 🤕🤕

کسی توی دور بریا بوده،بعد از 20 روز آزمایشش منفی بوده باشه ولی حامله باشه

من که وضعیتم خیلی خوبه

دراین وضعیت

تصویر

واااییی شکم من چقد زشته
چرا اینجوریه😭😭

تصویر

عاقا عکس میزارید بگیددبچااتون هم چیه جالبه برام ببینم شکل شکما چ فرقی داره

این شکم منه

تصویر

برا منم این شکلیه

وال وضعیت خوبی نداره😆

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی