عزیزم آقایون از شرایط بدنی ما اطلاعی ندارن
"فوقش آمپول میزنن"به حرف آسونه ولی معمولا درد براثر امپول فشار تو زایمان بیشتر از درد طبیعی هست
شاید همین کمر دردها هم نشونه خوبی باشه از این که پیاده روی داره اثر میذاره روی باز شدن دهانه رحم یا پایین اومدن بچه و قرار گرفتن توی کانال زایمان
بازم با دکتر یا مامات صحبت کن ازش بپرس که خیالت راحت شه
بیمارستان دولتی اگه دیگه زایمان نکنیم سخت میگیرن برا سزارین
میگم چند هفته آمپول فشار میزنن
عزیزم پیاده روی بهترین کاریه ک میتونی در حق خودت بکنی من هفته اخر هر روز میرفتم روزی سه بار یک ساعته انقد موقع زایمانم بدون امپول فشار زایمان کردم ینی دو سانت بودم یهو شدم ده سانت و زایمان کردم پیاده روی برام خوب بود
میگن ورزش کمک میکنه که زایمان راحت ترس داشته باشین.
آمپول فشار زیاد خوب نیست
منم اینجوریم نمیرم
من 🙌اصلا نمیتونم راه برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.