۸ پاسخ

عزیزم انشالله خوب بوده باشه
چند بود؟الان ک رفتی

ان شاءالله که بسته است نگران نباش استراحت بکن روی پهلو چپ دراز بکش و اکه دکتر برات شیافت نوشت شبی یکیشو واژینال بزن همین اول واژنت زود تر وارد دیواره و مویرگ های خونیت میشه و تاثیرش بیشتره

ان‌شاالله همه چیز خوب باشه و با دل خوش برگردی

خوش خبر باشی عزیزم

انشالله ک چیزی نیست عزیزم
🥹🩷الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

الهم افزش طول السرویکس،🙏💚آمین

منم اومدم طول سرویکس مو چک کنم 🙁خدا کنه پایین نیومده باشه

عزیزم چند بود اولین بار
مراعات کردی؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نورا.افرا مامان نورا.افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد