۳ پاسخ

اگه محدودیت نداری داشته باشی بهتر روزانه ۱۵ دقه برای زایمان طبیعی کمکت می‌کنه

اره ضرری ندارع
دکتره من کف از رپزی نیم ساعت شروع کن تا ماه های اخر برسی بع روزی ۴۰الی یک ساعت…
هم برا ماهش وزن خوبه هم برا امادکی بدن حین زایمان
ولی خب هوا خیلی الوده من ک تا خالا نرفتم متاسفانه امروزم ک بارون میاد

فک نکنم ضررداشته باشه اگ مشکلی نداری، یه تایم کم بری بدنیست

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان إما کوچولو❤️ مامان إما کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری