۱۱ پاسخ

یکی.

یکی.

من روزی یک لیوان
بعضی روزام ۲ لیوان
ولی بیشتر ازین نمیتونم بخورم

یه لیوان شیر شش قاشق ماست یه قوطی کبریت پنیر

سلام
خیلی دوست دارم ولی هر موقع پیش آید
البته زیادم نمیتونم بخورم ب معدم زیاد سازگار نیست

۱ لیوان

وای من ویار شیر دارم شوهرم میخره همون ثانیه نصف بطری رو سرمیکشم😅😅😅

من اصل لبنیات نمیخورم اونم فقط ماست ازشیر بدم میاد

من که لبنیات معدمو داغون میکنه😕 زیاد نمیخورم. هفته ای یکی دو لیوان

یکی ...شاید درهفته دو روز نخورم

دو لیوان

سوال های مرتبط

مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی
مامان آدریان مامان آدریان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان امیر هادی مامان امیر هادی هفته سی‌وسوم بارداری