کسی پیش دکتر فروغ راستین رفته چه طور دکتریه؟

۴ پاسخ

دکتر بدی نیست من تا ۲۰ هفته سر زایمان اولم پیش اون میرفتم ولی خب دنفر دونفر میفرسته داخل زیادم گوش نمیده به حرفات اون سال برا طبیعی ۵ تومن زیر میزی میگرفت سزارینم قبول نمیکرد

اخلاق منشی و دکتر عالی
ماهر نگات میکنه میفهمه دردت چیه

سلام من رفتم عالی بود

سوال منم هس

سوال های مرتبط