۶ پاسخ

طعمش خوبه؟

خودت گرفتی یا دکتر نوشت برات؟
وزن بچه چند بود ؟

چقد گرفتیش؟؟؟؟؟؟

من صبح ها بعد صبحانه میخوردم

من شبا موقع خواب میخورم

من بعد از ظهر همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان سِپنتا مامان سِپنتا ۹ ماهگی
مامان ٢نون خامه اي💕💝 مامان ٢نون خامه اي💕💝 ۶ ماهگی
مامان نی نی جدید.. مامان نی نی جدید.. هفته سی‌وسوم بارداری