ویار الویه جنسیتبچه چیه؟

۱۲ پاسخ

فععععک نکنم ربطی داشته باشه😂😂❤️

زیبا گفتی
اما هیچ ارتباطی ویار ندارع بیخیال ویار سمت راست و چپ باشید

اصلا الویه فقط دختر می‌طلبه

😐😐😐

من سردختر دومم وحشتناک ویار الویه داشتم

من هم شور بهم مزه میده هم ترشی هم چیزایی آبکی..همه میگن بچت دختره اما بارداری دخترم فقط شیرینی میخوردم نمیدونم این چیه بچه دختره یا پسره

خندم گرفته😂

معمولا شیرینی‌و ترشی رو میگن که اونم‌دیگه ای دوره وارونه شده

ببین دختر کلا تنبلت میکنه خوابالو شکمت پهن میشه تکوناش زودتر از پسر شروع میشه تهوع شدید دارم داغونم بمن اختمال دختر دادن حالا برم انومالی ببینم درسته

انشالله دختره🤣

چ ربطی داره😑

چ ربطی داره اخه

سوال های مرتبط

مامان سید مهدیار🩵🐣 مامان سید مهدیار🩵🐣 ۵ ماهگی
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۲ ماهگی
مامان 🌙لین🫀✨️ مامان 🌙لین🫀✨️ ۳ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان موید مامان موید هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری