مامانا سون رشد بعد از ۳۲هفته کی رفتین ؟؟

۷ پاسخ

من ۳۱ هفته که رفتم دکترم کفت دیگه نیاز نیس بری

من برای بچه قبلیم هفته ۳۵ چهار روز رفتم که دیگه اخریش بود ولی برای این یکی هر یکی دوهفته یکبار باید برم چون وزنش کم اگر همه چی نرمال فقط همون هفته ۳۵ ،۳۶ داری بری

۳۶ رفتم

۳۷ هفته ۱ روز

برا من 36 هفته نوشته

آخرین سونو ۳۶الی ۳۷هفتگی هست من ۳۶هفته و۴روز رفتم

من ۳۶رفتم‌

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی