۵ پاسخ

اگه بچه ات زردی نداره بخور نوش جونت
جیگرو نیم پز بخور که خونساز تره برات

حتما شربتی قرصی برای یبوست بخوری که یبوست نگیری
سنگینه آخه جیگر و اینکه نوشابه باعث یبوست میشه

جگر مشکلی نداره نوشابه نه نفخ میاره

من ۱۰ روزگی خوردم

من خوردم جفتشو😃روش عرق نعنا

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آیــلـیــن🦋 مامان آیــلـیــن🦋 ۱۰ ماهگی