۵ پاسخ

منم زدم

منم هفته پیش زدم

بله منم زدم چون گروه خونیم منفی بود از شوهرم مثبت،۲۸هفته زدم یکی هم توی بیمارستان بعدا میزنن،اصلا باید بزنی اگر شرایطت اینطوریه

من یه بار به خاطره لک بینیم ۳ ماهگی زدم یکیش هم ۷ ماهگی

آره عزیزم من بارداری اول و دومم که الانه زدم
هر دو ۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان آیسل مامان آیسل ۴ ماهگی
مامان آیـــهان🧸💙 مامان آیـــهان🧸💙 ۳ ماهگی
مامان نينى مامان نينى روزهای ابتدایی تولد