مامانا آب قلم تو زودپز یا قابلمہ بگیریم فرقے ندارہ؟؟

۴ پاسخ

تو قابلمه

ن فقط تو قابلمه باید بیشتر بمونه من ۱۲ساعت رو شعله بود رو گاز شعله کم
امروز گذاشتم یخچال ببنده

فکر کنم بهتره بذاری توی قابلمه ۱ روز بپزه ریز قل بخوره بهتره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه👼 مامان کوچولو بچه👼 ۷ ماهگی
مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری