۲ پاسخ

مهم اینه قشنگ بپزه فک نکنم مشکلی باشه

بهتره نکنید
میخواین عصاره بگیرید عجله نکنید
قلم رو بزارید با حرارت ملایم چندین ساعت جوش بخوره بهتره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان 🩵دیار🩵 مامان 🩵دیار🩵 ۱ سالگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان یاسمین و حامی مامان یاسمین و حامی ۱۲ ماهگی
مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی