۴ پاسخ

زن داداش من پرستار،اونجاست جفت بچه هاش اونجا دنیا آورد خدایی،خیلی بیمارستان گندی هستش پر افغانی ،تو ی،اتاق ۵ نفر بودن با اینکه کادر درمان اونجا بود

آره عزیزم

مهدیه بهترین بیمارستان واسه زایمان حالا بازهم برو از نزدیک ببین من که میرم اونجا

نه واسه زایمان خوب نیست فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان 💕یارا خانم🍓 مامان 💕یارا خانم🍓 هفته سی‌وهفتم بارداری