۳ پاسخ

سلام عزیزم شما سزارین شدین؟
اگه اختیاری بوده کدوم دکتر انجام داد براتون؟

من تا دیشب هیچی نمی‌خوردم دیگه داشتم ازضعف و گشنگی هلاک میشدم رفتم دکتر گفت پس با چی زنده موندی همه چی بخور دیگه دارم میخورم

اره سرده نخور اصلا حبوبات ممنوع لبنیات ممنوع انواع کلم نفاخه دگ ی سرچ گوگل بزن یا پیج اومادایت اینستا خیلی چیزارو میگ روزانه چی بخوری چی نخوری

سوال های مرتبط

مامان آترین🧸🌈 مامان آترین🧸🌈 ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی