سلام مامانا کسی به بچش پری نان داد وزن دهیش خوبه

۲ پاسخ

اره من دادم خیلی خوب وزن گرفت در واقع اگه اون نبود رشد نمی‌کرد

من آپتامیل میدم

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری