قرص آهن میخورم عصبی میشم عادیه

۷ پاسخ

واچه ربطی داره

گلاب به روت یوبست میارع

ربطی نداره ولی شبا قبل خواب بخور

گردن قرص ننداز خواهر😂😂

نه 😂شاید از جای دیگه‌ عصبی هستی

من شنیدم نخوری عصبی میشی🤣🤣

نشنیده بودم 🥲😂

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌وششم بارداری