۳ پاسخ

منم ناشتا بخوری میگن بهتره ناشتا بخور قبل و بعدشم چایی نخور ی کم بذا بگذره

والله منم همیشه معده درد دارم ولی حس میکنم از قرص کلسیمه

مطمئنی از اونه

سوال های مرتبط

مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۷ ماهگی