سلام..مامانا خوردن آب سرد مشکلی ایجاد میکنه برای جنین؟

۱۰ پاسخ

بستنی چطور ضررداره خوردنش ؟اطرافیان میگن نخور 😐🙂

والا من که آب سرد فقط میتونم بخورم بعضی وقتا یخم میخورم انگار جیگرم یهویی آتیش میگیره باید با آب سرد خاموشش کنم😂

خیلی هم خوبه اب سرد

اتفاقا اب سرد یا اب میوه یخنکی باعث‌کم شدن تهوع میشه

بعدشم من از خیلی از دکترای زنان و چت جی بی تی شنیدم ک میگن آب سرد تهوع و کم میکنه و باعث کند شدن عصب معده میشه خوردنش اشکالی نداره

آخه مادرم و مادر شوهرم هی میگن نخور ولی حالمو خوب میکنه تهوعمو کم میکنه..

من تامیتونم نمیخورم چن ماهه ک فقط اب ولرم میخورم بخاطرسردی

آره دیگه هوا سرد هست سردی میشه

نخوری بهتر

🤣🤣🤣اره جنین پتو نیاز میشه اخه این چه حرفیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🌱 مامان هدیه امام رضا🌱 هفته چهاردهم بارداری
مامان آقا باراد مامان آقا باراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان بلوبری مامان مامان بلوبری هفته هفدهم بارداری