سونوگرافی ۶ هفتگی، بصورت واژیناله؟

۶ پاسخ

شکمی هم انجام میدن...نظر شخصی منه که اصلا واژینال انجام نده.چون گلی حای بچه مشخص نیست امکان داره جاشم سفت نباشه خطریه

من شکمی بود
دکترمم واژینال می‌گفت من هیچ وقت قبول نمی‌کردم

شکمی انجام دادم

چرا باید واژینال باشه😕

شکمی .
سعی کنید واژینال انجام ندید

واسه من واژینال بود

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته نهم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🧸 مامان توت فرنگی🍓🧸 روزهای ابتدایی تولد