خانوما هفته ۶ برام سونو نوشتن واژیناله یا شکمی

۵ پاسخ

خانوما هفته ۴ هستم چیا بخورم بهتره

من رفتم تا الانم هر دفعه رفتم سونو واژینال انجام دادم نه لک داشتم نه درد بستگی به دکتر داره که چقدر کارشو بلده

نه من رفتم اصلا هم باعث لکه بینی نشد فقط یکم دل درد میگیری اگه لکه بینی نداری برو و در ضمن بزار بعد ۷ هفته اینا برو برا ضربانش بهتر بفهمی

عزیزم نرو چون واژینال ممکنه لکه بینی بیوفتی ،اگه خدای نکرده لکه بینی دل درد شدید یا خونریزی چیزی نداری صبر کن هشت هفته برو سونو شکمی حتی اگه دکترت نوشته شما نرو

اون هفته هم زوده هم واژیناله

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ ماهگی
مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 مامان نی نی کوشولو🍼👶🏻😇 هفته هجدهم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 مامان توت فرنگیم🍓🥹🤰🏻 هفته یازدهم بارداری