خانوما هفته ۴ هستم چیا بخورم بهتره
من رفتم تا الانم هر دفعه رفتم سونو واژینال انجام دادم نه لک داشتم نه درد بستگی به دکتر داره که چقدر کارشو بلده
نه من رفتم اصلا هم باعث لکه بینی نشد فقط یکم دل درد میگیری اگه لکه بینی نداری برو و در ضمن بزار بعد ۷ هفته اینا برو برا ضربانش بهتر بفهمی
عزیزم نرو چون واژینال ممکنه لکه بینی بیوفتی ،اگه خدای نکرده لکه بینی دل درد شدید یا خونریزی چیزی نداری صبر کن هشت هفته برو سونو شکمی حتی اگه دکترت نوشته شما نرو
اون هفته هم زوده هم واژیناله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.