من هویج زیاد میخورم عاشقشم مشکلی ندارخ

۱۵ پاسخ

چرا اتفاقا زیاد نباید خورد

چه جالب اتفاقا واسه تهوع به من گفتند هویج خوبه🙃

نه نباید بخوری هویج ویتامین آ داره فک کنم باعث بیماری لب شتری بچه میشه دگ نخور

خود هویج نه و ابش مشکل داره

نباید بخوری تو بارداری ضرر داره بخاطر ویتامین آ زیاد

ویتامین Aبالایی داره برای همون خیلی نباید خورد

ویتامن آ زیاده باعث شکاف کام میشه دقیقا مثل جیگر گوسفند

آب هویج میگن خوب نیس بخاطر ویتامین آ

دکتر به من گفت نخور ویتامین Aداره

زیاد نباید بخوری.‌ویتامین آ زیاد داره

هویج هم مثل جیگر بتاکاروتن داره و مصرف زیادش ضرره

زیاد نخور معمولی مشکل نداره

به من دکترم گف اب هویج اصلا نخوری.من هویجم خیلی خیلی کم اگ توغذا باشه میخورم.ویتامین آ نباید بخوری توبارداری.هویج‌و جگر

من شنیدم بده نخوردم اصلا

خیلی خطرناکه و نباید بخورین

سوال های مرتبط

مامان دخترم وگل پسری مامان دخترم وگل پسری هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری