خانوما چی برا استفراغ خوبه بگید خواهشا

۶ پاسخ

قرص متوکلوپرامید، ضد تهوعه ، میشه توبارداری استفاده کرد، بشدت هم عالیه سریع خوبت میکنه

میدونم نوشته ضرر داره ولی لعنتی خیلی خوبه😂

اینکارو انجام بده عزیزم

تصویر

زنجبیل توچای بریز

چیزی نخور تا معدت اروم بشه منم‌مث توام

فکر کنم چیزای خشک مثل بادام خام، یا اگر میتونی فعلا چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان سلین 👼 مامان سلین 👼 ۵ ماهگی
مامان محمد و فاطمه مامان محمد و فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی